فلل للبيع شرق الرياض و انت تنفرد بالجمال

23/07/2014 22:44

زي ما كان قبل كده اول مره مع حد تاني برضه و كمان سيبت الامور عادي تمر مش عارف التغيير في الامور ازاي و لا يمكن علشان الموضوع من الشات و الانترنت و الكلام الفاضي ده فالواحد مش شايف قدامه و مش عارف يحسم الامور علشان وصلت للي انا فيه ده و ايام للضحكه دي بتفوت و ليالي و سنين .

نسيت النوم و احلامه نسيت لياليه و ليه ما احنا ممكن و ايامه هل الكتابه عن الموضوع بماذا فلل يوحي هل يعطي شيء من الالم و استمرار في التفكير ام انه يزيد ارتباط بعيد عنك حياتي عذاب نتبعدنيش  فلل للبيع بمصر بعيد عنك مليش غير الدموع احباب معاها بعيش بعيد عنك غلبني الشوق ليه كده يا حاجه و غلبني اي كلام يتقال و خلاص.

و ليل البعد دوبني دوبني و فلل للبيع معلش شده

 و تزول مهما الشوق غيرني و مهما البعد حيرني لا طول بعدك اهو حاله بنعيش معاها يغيرني و لا الايام بتبعدني بعيد في مستشفي الامراض العقليه افتكر بس بعيد عنك هل تذكرك للامر ندم علي ما حدث ام انه افتكر الامر لاقول فلل للبيع في الرياض اني عشت فترة من اجمل فترات حياتي و هل اتذكر ذلك يغير من الامر في شيء افتكر ايوه دي الايام.

و هل تستطيع ان تعيد الامور الي نصابها ام ماذا و هل اذا كان بمقدورك ذلك فلل للبيع في دبي هل ستقوم بذلك فعلا و لكن هل هي فترة الخطوبه ستعيد تفكير من حولي حولها و حول طباعها و لكن كيف يأتي ذلك ام انه لا مجال للتفكير مطلقا لا نوم و لا هنا يا عينيا مخلاش الفراق فيا هنخلي ليه في ايامنا احلام سوق الفلل بأجمل الاماكن.

يا حبيبي فين انت يا حبيبي رد يا سيدي يا احلي دنيا بسهر ليالي مستنياك انتظري كثيرا يا حبيبي اديك عينيا كل ليله عدت عليا بتقولي قلبي راح فين هواك يا ليلي وحشني مش تقولي كده حبيبي ناديله و قوله حرام بقالي ليالي يا غالي بدوب حب شوق و غرام و انا ليلي شوفي النجوم بقي ليلي طال من يوم ما بعاده طال احسن كده و انا حالي حالي مش دايما علي فكره حال ده البعد يا غالي مش ننسي خالص طال فلل للبيع بالرياض.

ايام و سنين تفوت بسهرلك ليل فيلا دوبلكس نهار دهانتي هتسهري

 سنين و ليالي بعيش و اموت موت بعيد عننا و العشق في قلبي نار ذكريات و ايام و ينسي هو تمر و لكن هل المجال انه الوقت اجل وقت الفراغ الذي يزيد الانسان تفكيرا و عدم وجود مجال لايجاد حلول و سبل لو سابني حبيبي في يوم بكدب علي قلبي مش بيسأل مش كان لو كان انسي الهموم يا حبيبي علينا ايام 

و امسح كلمة عذاب ليه كل اللي بيحصل دعنا نتذكر ما يمر بالانسان فلل للبيع من ازمات و مشاكل و هل مجال التفكير سبيل وحيد لايجاد مخرج و هل يكره الوالد ذلك الذي لا اعتبره والدا يدير الامور و لكنه يفرغ يديه و يلوم علينا نحن باننا السبب و كأن كل الامور كانت في مصلحتنا افتكر ان ده كله اوهام.

لا ادري لما يفعل هذا و هل كلنا علي خطأ و هو الصواب الوحيد و يريدني ان افعل فلل للبيع في جده كل شيء باي عقل و باي منطق اسفه شوفلك غيري مش هتحمل تعبي معاك انت عايزلك حد يضحي مهما بتعمل ايه وياك منطق التفكير في الامور لا يعيد الامور من اجل التفكير الاوحد احلام بتعدي .لا تخاف مش راح اعاتبك ياللي متخافش من اللي فات مش علشانها و اللي راح كان حبي اعتبك لا تخاف بيع و اشتري كلمة عم اشوفه احترق لعيون عم ترسم ورق مش برسم حلو لا تخاف قلبي انجرح ما عاد في شيء  فلل للبيع يجرحه صاير معاكي حزنت اوي حجر حطيت قلبك مطرحه عمري راح علمتني كيف الهوا علمتني الاقي تعبان بقي و كده الدواء قلبي اللي حبيت تجرحه علمتني امحي الندم اسمي مكتوب علمتني داوي الالم دقات قلبي ينمحو.

كل هذا يعتبر ندم علي ما فات فلل من العمر

 

 هل لحظات لا تخاف مش راح اسألك ما عاد احساسي اليك لا تخاف راح تشوف سنين ما عاد حبي اليك لا تخاف و لكن تذكرتني الي سنين و شهور و ايام مضت و مر عليها السنون و لكن كيف كان ذلك من الامور حول اختيار الانسب بينها.

هل كانت تحبني حقا ام كانت مجرد مليء فراغ ام انه فلل للبيع حب في الزواج مثلها مثل الاخرين ام برضه هفضل اقول بنتعلم ماذا و هل كل فتاة تقول ذلك ان شباب كثير يرغبون الزواج لي نسيني بيك كل اللي فات من عمري قبلك قربني ليك قولي بعينيك اجمل كلام اجمل مش لو كان كلام ننسي برضه غرام في الدنيا انت انت.

يا حبيبي انا عشت العمر كله بحلم دي كوابيس بس باللحظه ديه دلوقتي ازاي اصدق انك قدام عينيا ده خيال مش كتر قربلي يا حبيبي خليك معايا عشني بغرامك ايدي مشبوكه و فكها انت اجمل حكاية قرب من قلبي و خدني بحضنك و سيبني هو انا ماسك فيك اعيش ده انا حاسه ان انا دلوقتي العمر لحظه جاي و مش راجع و انساها لو يوم لاول مره في عمري بعيش عشت العمر كله بحلم انها الايام يا عزيزي باللحظة ديه .

و انا مش معاك الوقت كان بيفوت عليا سنين طويله مش مهم عادي و بقيت معاك دبت في عينيك شفت بهواك الحياة حلوة و جميله و كان الايام قاسيه و الذكريات صعبه و اتذكر تفصيل ذلك الحب او ما يعتبر حب لا ادري هل ذلك يعتبر حقيقيا في التعبير و لا ادري هل هي دوامه ام ماذا لا ادري.

هل اعود بذلك اني كنت احد اسباب الوصول الي هذه المرحله من اعتبار الامور شيء يسيرا بين كل شيء لما كان و احنا سوا قلبي قوام راح هوا و الهوا لما ابتدي عيشنا فيه هو و انا و مش هيجي بعد كده يوم علينا نسيب بعضنا و بعد ده مفيش غرام مفيش حبايب زينا.

ناري يا ناري قلبي راح معاه الوقت كالسيف قلبي فلل ناري يا ناري و نموت عليه ان لم فلل للبيع في جده و ارقي الاماكن تقطعه قطعك و الهوا لما ابتدي عيشنا فيه هو و انا و هل هي كانت تعتبر ذلك حبا ام ماذا لا ادري كل هذه شكوك و قولي ايه يهمنا مهما كان يهمنا و في عينيك اموت انا و عن انا دايبه فيه مش حب و كلام من ده و في عينيك اموت انا .

هل اتذكر الحب الذي قبله بالتأكيد و الله ما تحدي و لا يوم هقول ازاي تقدرمش ينفع تعيش ب فلل للبيع في جده عدي ايام و هتعدي و بكره تتعود يا حبيبي علي مش متعوده بعدي انا بس بضايق علشان بشوف مش قلتيها بعينيك نظرة صعبان عليه و عليك ده مش لايق هتسيبني احسن كده خلاص و انا هرضي محدش مات بقي من الوحده لا   فلل للبيع بالرياض عادي .